marinckedaily

Alla inlägg under november 2011

Av Marincke Behm - 21 november 2011 22:13

Läs om en söt tjej, som allt från skriver o sitt liv och tipsar filmer!

Klicka här  

Och här  

Läs på bara!

Godnatt!










Av Marincke Behm - 21 november 2011 19:56

Hejssan! Det blev inget bloggande igår, men var rätt så busy kan man säga! Nåja, ljög kanske lite där, men vet inte riktigt varför jag inte bloggade.

Igår var jag i alla fall med Maukka. Vi for en sväng till LippuLaiva och gjorde allt möjligt annat. Efter det tömde jag en byrå i mitt rum och en liten del av min hylla eftersom jag bestämt mig för att möblera om. 

Idag var jag i skolan, gjorde 2 prov som jag missat när jag var i österrike. Efter skolan var jag hos Celinn, vi gjorde väl inget speciellt, bara typ pratade och var på datorn.

Efter det har jag fortsatt lite med att tömma hyllan, och varit på datorn.

Ses!

 

Av Marincke Behm - 19 november 2011 21:22

Hejssan! Har inte bloggat nåt idag, men har varit supertrött. Testa själv att vakna 3 på natten, och dessutomförsova sig, efterdet flyga hem, sedan på handbollsmatch osv.Du skulle också känna dig trött. Vi vann handbollsmatchen 13-8, alla spelade rätt bra, fastän första halvleken gick lite åt skogen. 

Idag uppträdde Molly i Talent, hon var verkligen superduktig och gick rakt till finalen. Grattis Molly!

Imorgon ska jag väl typ bara vila och packa upp mina saker och så... Skriver senare!

 

Av Marincke Behm - 18 november 2011 18:09

Hejssan! Har kommit in i julstämningen idag. Vi har sjungit julsånger hela dagen i backen, haha. Klarade också hela dagen i backen, fast jag har ont i nacken och lite i knät. Vi kom just från butiken, och ska nu i duschen och sedan och äta. Hoppas på att få gå på restaurang, hihii... Men, flyget far då klockan 8 på morgonen imorgon, och vi startar härifrån klockan halv 4 på natten! Ska försöka vänja mig vid tanken att jag inte kommer få sova inatt. Men, skriver mer senare, imorgon är det handismatch som gäller. Vi ska spela mot Grankulla! Hejdå!

 

Av Marincke Behm - 17 november 2011 16:53

Hejssan! Sitter här och skriver medan de andra tittar på film. Kom hem från backen, tidigare än de andra igen. Den här gången hade jag ont i huvudet, knät och ryggen.. Kan bara säga, att det inte är kul att ha ont på 3 olika ställen samtidigt. Snarare plågande. Men, ska väl snart till butiken, eftersom jag int ekom iväg igår. Eftersom jag var fast på datorn... Har inga bilder från idag, men lade upp nåra från igår. 

Av Marincke Behm - 17 november 2011 16:17

               

Av Marincke Behm - 16 november 2011 13:42

Hejssan! Kom nyss ner från backen tidigareän alla andra på grund av att jag har så ont i ryggen. Har inte bloggat på några dagar, men det är eftersom internetet här inte fungerade. Försöker blogga snabbt nu, så att det inte händer igen! Men vi har då skidat 4 dagar nu, och det har varit fint väder hela tiden! Ska göra lite läxor och kanske gå till butiken medan jag väntar på de andra! Ha det bäst! 


     

Utsikten från vår balkong på hotellet, taget: Nu  

Av Marincke Behm - 13 november 2011 18:11

Hejssan! Nu är första skiddagen över. Är helt slut! Vi skidade sjukt länge och hade ännu torrträningar efter det. Är död! Men kul har det i alla fall varit. Imorgon är det tidig väckning och en ny skiddag, och snart ska vi oh äta middag. Nu ska jag i duschen, kanske bloggar mer idag. Men kan inte alls blogga på dagarna eftersom vi har fullt program. Här kommer några bilder från igår:

Ses!  

Presentation


Hejssan! Marincke heter jag. Jag älskar att vara med mina kompisar, sjunga, skida slalom och spela handboll!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lär dig känna mig!

Hejssan!

Jag heter Marincke och är 12 år gammal. Jag bor i Esbo, Finland. Mina hobbyn är handboll, slalom och segling. På fritiden håller jag på med att skriva berättelser, vara med kompisar, göra modelljobb och helt enkelt vara på datorn. Jag gillar också att sjunga och gör det rätt ofta, när ingen hör, haha. Men, det var väl lite om mig, om ni undrar nåt skriv i frågerutan!


Skapa flashcards