marinckedaily

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Marincke Behm - 31 oktober 2011 20:55

Hejssan bloggen!

Kom just från handbolls-träningarna. Är helt utmattad och svettig! Träningarna gick väl helt okej, men inte så bra ändå. Men orkar inte skriva nåt mer nu, så Gonatt !

Av Marincke Behm - 31 oktober 2011 16:34

Hejssan bloggen! Lyckades få en fot i huvudet idag, lyckat va? Men det gick till typ så här: Vi är ute på rast i skolan och jag böjer mig ner för att knyta skobanden. Sedan plötsligt får jag en fot i anskitet. Låter konstigt, men det är sant. Rätt lyckat enligt mig. Men fick gå en timme tidigare från skolan på grund av det, haha. Men fick ett modelljobb idag! Mitt första faktiskt. Till Prisma på Onsda, vi får väl se hur det går. Ses!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejssan! Marincke heter jag. Jag älskar att vara med mina kompisar, sjunga, skida slalom och spela handboll!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lär dig känna mig!

Hejssan!

Jag heter Marincke och är 12 år gammal. Jag bor i Esbo, Finland. Mina hobbyn är handboll, slalom och segling. På fritiden håller jag på med att skriva berättelser, vara med kompisar, göra modelljobb och helt enkelt vara på datorn. Jag gillar också att sjunga och gör det rätt ofta, när ingen hör, haha. Men, det var väl lite om mig, om ni undrar nåt skriv i frågerutan!


Ovido - Quiz & Flashcards